A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Becslések szerint évente hatvan-hetven milliárd forinttal is megrövidítik a feketéző utazásszervezők a törvényesen működő irodákat. A nemzetgazdasági tárca több jogszabály módosításával szigorítaná a piacot - írja a Magyar Nemzet.
Problémát okoznak a legálisan működő mintegy ezerkétszáz irodának azok az önjelölt utazásszervezők, akik a gyors haszon reményében vagy csupán a jogszabályi réseket kihasználva toborozzák az olcsó nyaralásra vágyó turistákat.
A Nemzetgazdasági Minisztérium ezért két törvény és három kormányrendelet módosításával venné fel a harcot a jogosulatlan utazásszervezés ellen. Az új szabályok 2014 második felében lépnek életbe, aminek következtében ellehetetlenülhetnek a feketén működő irodák.
A jogszabály-módosítások révén tisztázódik a fekete utazásszervezés fogalma, illetve nőni fog az ellenőrző hatóságok szerepe. Például úgy, hogy próbavásárlás után az eddigi, százezer forintos bírság helyett jóval magasabb összegű büntetést róhatnak ki azokra, akik engedély nélkül szervezik az utakat. Emellett gyarapodnak azok az elektronikus hirdetések és internetes szolgáltatók vizsgálatát szolgáló eszközök, amelyek segítségével lebuktathatók a főként a világhálón terjesztett illegális lehetőségek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








