A Volánbusz 10 darab, a Baja–Budapest vonalon közlekedő, tavaly forgalomba állított Mercedes-Benz Intouro M autóbuszon négy hétig vizsgálja pilot üzemben a bankkártyás fizetést.
Tervváltozattól függően 150-250 milliárd forintba is kerülhet az M3-as metróvonal felújítása, amely 2014 és 2020 között lehet - közölte a Főpolgármesteri Hivatal és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön.
A közleményben azt írták: a mostani közbeszerzés a rekonstrukció és a meghosszabbítás előkészítését szolgálja. A vonalon átadása óta nem volt átfogó felújítás, ezért a következő uniós költségvetési ciklusban nem csak a szerelvényeket, de az állomásokat, a pályát, a biztosítóberendezést, az egyéb gépészeti és utastájékoztatási berendezéseket is lecserélnék, és elvégeznék az alagút szigetelését is.
Megvalósíthatósági tanulmány készül a meghosszabbításról is. Ha a tanulmányok pozitívan értékelik a tervet, akkor a metrót Újpest-Városközponttól a Káposztásmegyeri lakótelepig négy új közbenső megállóval, Megyeri úti végállomással.
Budapest leghosszabb metróvonalát 1970 és 1990 között több ütemben építették. Először a Deák Ferenc tér és a Nagyvárad tér közötti szakasz nyílt meg 1976-ban, ezt követte a Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest közötti szakasz 1980-ban, a Deák Ferenc tér - Lehel tér szakasz 1981-ben, majd a Lehel tér - Árpád híd szakasz 1984-ben, utoljára pedig az Árpád híd - Újpest-Központ szakasz 1990-ben.
A közlemény szerint az M3-as metró Magyarország legforgalmasabb tömegközlekedési vonala naponta mintegy 500 ezren használják. Teljes hossza az üzemi vágányokkal 35 kilométer, csúcsidőben harminc hatkocsis szerelvény fut az alagútban 2-3 perces követési távolsággal.

Nem fogod elhinni, mit találtak a müncheni reptéren egy bőröndben: eléggé meglepődtek a biztonságiak
Repülőtéri poggyászból mentettek ki egy albínó aligátort a müncheni repülőtéren.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
- Egyeztettek a beharangozott új Duna-hídról
- Már csak egy engedély kell a Ferihegy 1-es terminálhoz
- Egyelőre nem okoz ellátási gondot Magyarországon az újabb szankció
- WHO: az aszály, a kolera és a polgárháború után kapta a földrengést Szíria
- Ez az orosz hadijelentés nagyon fájhat az ukránoknak
- Szíria földrengés sújtotta részén a törökországinál is drámaibb a helyzet
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


