Mától az Uber alkalmazás már három városban - Budapesten, Miskolcon és immár Debrecenben is - biztonságos, megfizethető és megbízható utazásokat kínál, néhány perces várakozási idővel.
Ismét napirendre került, hogy Újpest-központ helyett Káposztásmegyer lehet az M3-as metró végállomása − a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. (BKK) legalábbis megjelentette a vonal rekonstrukciója, illetve meghosszabbítása előkészítésének tervezésére vonatkozó közbeszerzési pályázatot - írja a Napi Gazdaság.
A beruházás évtizedek óta napirenden van, már a káposztástelepi lakótelep 1980-as építésekor azt tervezték, hogy meghosszabbítják az M3-ast, végül azonban csak a villamost vitték el a város széléig. A BKK és a főváros most uniós forrásból valósítaná meg fejlesztést. A támogatási szerződéssel rendelkező beruházás a tervek szerint 150 milliárd forintba kerülne, a rekonstrukció és a hosszabbítás 2016-ban kezdődne meg, 2019-re pedig be is fejeződne.
A főváros középtávú, 2030-ig szóló fejlesztési koncepciójában szereplő 27 nagyberuházás között több közlekedéssel kapcsolatos is van, ilyen például az M2-es metró és a gödöllői HÉV összekötése vagy az M1-es metró rekonstrukciója és keleti meghosszabbítása.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


