Színház, zene, irodalom és kortárs művészet – Dél-Baranya legizgalmasabb fesztiválja, az Ördögkatlan ismét felkavarja a nyarat!
Egy különösnek mondható bejelentést tettek a mai napon a Hegyalja Fesztivál szervezői: a rendezvény 2012-től minden évben vendégül látja egy határon túli és egy magyar város lakóit, akik ingyen fesztiválozhatnak Tokajban.
Első alkalommal a 13. Hegyalján Pécs és Kassa lakóinak kedvezett a szerencse. A két város lakói számára a idén a lakcímkártyájuk a belépő a fesztiválra, valamint többek között az Everlast, az Enter Shikari, a Stereo MC's, a DJ-szettel érkező Pendulum, a Parov Stelar Band, az Arch Enemy, az Exodus, a Kiscsillag, a 30Y és a többi, összesen több mint 200 magyar és külföldi fellépő koncertjére, fellépésére Tokajban, a Tisza-parton.-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








