Sokan már pontosan tudják, mikor és hova utaznak a nyáron, sokan pedig ezekben a hetekben tervezik meg a nyaralást. A felmérések szerint hazánkban egyre gyakoribb, hogy egy-egy fesztivál jelenti a nyári üdülést, a legújabb trendek szerint pedig egyre többen választanak külföldi fesztiválokat, összekötve a szórakozást az utazással. A Pénzcentrum.hu a környező országok rendezvényei közül csemegézett: hova menjünk bulizni 2012 nyarán?
Június második hétvégéjén rendezik meg Ausztriában a Nova Rock fesztivált. A magyar határtól néhány kilométerre fekvő Nickelsdorf idén is a rockzene rajongóit várja, a húzónevek között megtalálhatjuk a Metallicát, a Linkin Parkot, vagy a Limp Bizkitet is. Az évről évre több tízezer zenerajongót vonzó rendezvény Magyarországon is nagy népszerűségnek örvend: sokan Hegyeshalom, Mosonmagyaróvár környékén keresnek olcsó szállást a fesztivál idejére, innen autóval, tömegközlekedéssel utaznak naponta a rendezvényre. Vannak olyan szállásadók is, akik néhány ezer forintért saját kisbuszukkal viszik-hozzák a fesztiválozókat. A Nova Rockra a 3 napos jegy 122 euróba (36 ezer forint) kerül.

10 ezer főt várnak idén a horvátországi Hideout fesztiválra, amely 600 kilométerre Budapesttől, Pag szigetén, közvetlenül a tengerparton kerül megrendezésre. Mark Newton, a Hideout szervezője a Pénzcentrum.hu-t úgy tájékoztatta, a legtöbb vendéget Nagy-Britanniából, Horvátországból, Szlovéniából, Szerbiából, Magyarországról és Olaszországból várják. Mark Newton szerint a Hideout leginkább egy nyaralással egybekötött fesztiválként aposztrofálható, hiszen a környék tele van üdülőhelyekkel, így az esti koncertek indulásáig is kiválóan el lehet tölteni a szabadidőt. A fesztivál különlegességének a limitált belépést biztosító hajós parik számítanak, de vannak például speciális medencés bulik is. A különleges környezet élvonalbeli - elsősorban elektronikus zenei- fellépőkkel párosul, az idei húzónevek között megtalálhatjuk például Ricardo Villalobost, Skrillexet vagy Tigát is. A legfrissebb információk szerint a jegyek már a hétvégén gyakorlatilag teljesen elfogytak (a hivatalos honlap tájékoztatása szerint a környékbeli országok állampolgárai vásárolhatnak még belépőket).

Az elmúlt években vált népszerűvé a magyar fiatalok körében a szerbiai EXIT. A július közepén megrendezésre kerülő rendezvény a magyar határtól 120 kilométerre található Újvidéken, a Péterváradi-erődben kap helyet minden nyáron. A rendezvény szervezői a délszláv államok fiataljai mellett elsősorban Nagy-Britanniából és Hollandiából várják a látogatókat - a rendezvényen évente 150-170 ezren vesznek részt. A szervezők tájékoztatása szerint az idei év húzónevei a Guns N' Roses, a Duran Duran és a New Order lesznek. A rendezvény az elmúlt években kezdett a magyar látogatókra is fókuszálni, már több hazai jegyirodában is vásárolhatunk rá jegyet (korábban csak interneten keresztül lehetett), a 4 napos bérlet 25 ezer forintba kerül. Az újvidéki szállás miatt nem érdemes izgulni: korábbi tapasztalataink szerint az online szállásfoglalás helyett érdemes a városba érkezve válogatni az olcsón kiadó lakások, kollégiumi szobák közül.

Július első hétvégéjén rendezik meg az észak-szlovákiai Trencsén repülőterén a Pohoda fesztivált. A széles zenei kínálat mellett színházi előadások, kiállítások, irodalmi programok is várják a látogatókat. A 30-33 ezer napi látogatóval üzemelő rendezvény idei sztárfellépői közt megtalálhatjuk Lou Reedet, a Kasabiant, az Orbitalt és a Public Enemyt is. A 3 napos belépők jelenleg 85 euróba (25 ezer forint) kerülnek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Faith No More, a Prodigy, és a Franz Ferdinand is várja idén a csehországi Rock for People látogatóit: a Prágától száz kilométerre található Hradec Kralove-ban megrendezésre kerülő esemény 30-35 ezer látogatóval számol, leginkább Csehországból, Szlovákiából, Lengyelországból és Németországból, de egyre többen jönnek az Egyesült Királyságból is. A szervezők egyik legfontosabb marketingeszközként az alacsony árakat használják, amely - szerintük- megmutatkozik a jegy- és sörárakban egyaránt. A 4 napos belépő jelenleg 63 euróba (18 ezer forint) kerül.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







