Fellazítaná a kamionok előzési tilalmát a hazai sztrádákon a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) - értesült a Népszabadság.
Az elképzelés szerint a 7,5 tonnánál nagyobb tehergépkocsik az irányonként két forgalmi sávos autópályákon akkor előzhetnének, ha sebességük óránként legalább tíz kilométerrel meghaladná az előttük közlekedőét. A pótkocsis teherautók számára megengedett óránként nyolcvan kilométeres sebességhatár betartása mellett ez a szabály a hetvennel, vagy annál lassabban haladók megelőzését tenné lehetővé - igaz, a a magyar autópályákon jelenleg nincs olyan eszköz, ami egyértelművé tenné, hogy két egymást előző kamion között valójában mekkora a sebességkülönbség.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete szerint a kamionok 35-45 másodperc alatt befejezhetnék a náluk lassabb járművek előzését, és nem tartanák fel indokolatlanul a gyorsabban haladókat.
A jelenlegi szabály szerint a kamionok reggel hat és este 10 óra között nem előzhetnek a kétszer két sávos sztrádákon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


