Fellazítaná a kamionok előzési tilalmát a hazai sztrádákon a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) - értesült a Népszabadság.
Az elképzelés szerint a 7,5 tonnánál nagyobb tehergépkocsik az irányonként két forgalmi sávos autópályákon akkor előzhetnének, ha sebességük óránként legalább tíz kilométerrel meghaladná az előttük közlekedőét. A pótkocsis teherautók számára megengedett óránként nyolcvan kilométeres sebességhatár betartása mellett ez a szabály a hetvennel, vagy annál lassabban haladók megelőzését tenné lehetővé - igaz, a a magyar autópályákon jelenleg nincs olyan eszköz, ami egyértelművé tenné, hogy két egymást előző kamion között valójában mekkora a sebességkülönbség.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete szerint a kamionok 35-45 másodperc alatt befejezhetnék a náluk lassabb járművek előzését, és nem tartanák fel indokolatlanul a gyorsabban haladókat.
A jelenlegi szabály szerint a kamionok reggel hat és este 10 óra között nem előzhetnek a kétszer két sávos sztrádákon.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- A piaci viszonyok felé terelné a Bankszövetség a kormányt
- Megérkezett az orosz válasz a NATO-bővítésre
- Egyelőre rejtély, hogyan terjed most ilyen ütemben a majomhimlő
- A NOB sportot űz a szankciókból
- Matolcsy György előállt nyugdíjreformcsomagjával - többet kapna, aki több gyermeket vállalt
- Az utolsó német bástya is kihátrált Vlagyimir Putyin mögül
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


