Az ország több fürdője 10-50 százalékkal olcsóbban adja ezen a napon a fürdőjegyeket. A kezdeményezéshez csatlakozott Hajdúszoboszló, Kehidakustány, Miskolctapolca, Cegléd, Szeged, Budapest, Leányfalu, Komárom, Püspökladány, Harkány, Gyomaendrőd, Egerszalók, Bük, Mórahalom, Eger, Esztergom, Csongrád, Cserkeszőlő, Tata, Zalakaros, Martfű, Kecskemét, Gyöngyös, Tiszakécske és Zalaegerszeg egyes fürdői, strandjai. A fürdőzésen kívül zenés programokkal, csillagászati bemutatóval és éjszakai szaunaszeánszokkal is szórakoztatják az érdeklődőket.
A Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőben 100-500 forinttal drágább belépőket is vásárolhatnak a segíteni szándékozók; ezzel azokat a családokat támogatják, akik idén nem tudnak elmenni nyaralni.
A fürdőzést népszerűsítő rendezvényt azért augusztus 12-én tartják, mert ennek a napnak a környékén látható az egyik leglátványosabb égi jelenség, a nagy augusztusi csillaghullás, a Perseida meteorraj - közölte a Magyar Fürdőszövetség pénteken az MTI-vel.
Az Európai Bizottság egyik friss kutatása szerint a magyar lakosság 47 százaléka nem tervez nyaralást az idén, vezetve azt a listát, ahol a legtöbben nem tudják kipihenni fáradalmaikat egy vakáció alatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


