Ma este szállítják Budapestre a használt német trolibuszok első néhány darabját, melyekkel a BKV leváltaná a 40 éves átlagéletkorú szovjet ZIU-kat - írja a Népszava.
A 15 éves MAN trolikat 143 millió forintért vásárolta a BKV, egy darabig azonban "kényszerpihenőn" lehetnek, mivel a vasúti törvény tavaly decemberi módosításakor a troli, mint járműtípus kikerült a vasúti járművek kategóriájából, ahová évtizedekig tartozott. Nem került be viszont sehova máshova, mondjuk, a közúti jármű kategóriába, így a trolibuszok jelenleg "törvényen kívüliek".
A használt német járművek megvásárlása után hasonló beszerzésre készül a BKV is. A már elnyert, de még le nem hívott uniós forrásból 94 darab új, alacsonypadlós trolit venne a főváros.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


