Fesztiválkártya mellett Fesztiválórával is fizethetnek a Sziget idei rendezvényein a látogatók. A Fesztiválóra egy feltölthető Fesztiválkártya tudása egy, az adott rendezvény arculatára szabott, limitált kiadású órába építve. A tulajdonosa rendezvény területén mindenhol fizethet vele.
A szervezők tájékoztatása szerint a vízálló órához fesztiválon megtalálható Fesztiválkártya Feltöltő Pontoknál, valamint a VOLT Bolt pontoknál lehet hozzájutni, bruttó 7.990 Ft-os áron. A Fesztiválkártya Feltöltő Pontoknál azonnal pénzt is lehet rá tölteni, készpénzzel vagy a kijelölt pontoknál bankkártyával.
Az órával egyetlen érintéssel lehet fizetni, ugyanúgy, mint a Fesztiválkártyával - ekkor a hagyományos bankkártyaterminálokhoz hasonló terminálon nemcsak a vásárlás összege, de az órán megmaradó egyenleg is megjelenik, így elvileg a véletlen fizetések, dupla fizetések kizártak. Az órára feltöltött és el nem használt pénzt a rendezvény nyitvatartási ideje alatt a Feltöltő Pontoknál bármikor visszafizetik, az óra megmarad tulajdonosának.
Az EFOTT-on a TakarékPont óráival fizethetsz
A TakarékPont hálózat a múlt héten arról tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t, hogy a július 12-én kezdődő EFOTT teljes időtartama alatt képviselteti magát a fesztiválon, két készpénzkiadó automatával, valamint az értékesítési helyekre, kereskedelmi egységekhez kihelyezett PayPass terminálokkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a résztvevők a fesztivál egész területén fizethessenek TakarékPont PayPass kártyájukkal vagy karórájukkal.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Természetesen, akinek még nincs PayPass karórája de megtetszik neki, annak a helyszínen is lehetőséget biztosítunk az igénylésre, aki pedig már meglévő PayPass órájával vásárolja meg belépőjét, kedvezményt kap annak árából." - mondja Brezina Szabolcs.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








