A luxus és nosztalgia együtt jól eladható az osztrákoknak: Ausztriából pénzben és időben gazdag turisták érkeznek hazánkba.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének kezdeményezésére idén már több luxus nosztalgiavonat is érkezik Ausztriából Magyarországra, amelyek fedélzetén "időben és pénzben egyaránt" gazdag turisták utaznak. A nosztalgiavonatozás Ausztriában reneszánszát éli, e termékre épített turisztikai szolgáltatások komoly érdeklődésre tartanak számot a magas költési hajlandóságú vendégkörben, akik nyitottak a prémium termékek és kulturális szolgáltatások iránt.
A luxusra és nosztalgiázásra egyaránt vevő piaci szegmens Magyarországra csábítását az MT Zrt. is ösztönzi. E tevékenység első lépéseként először tavaly tavasszal nagyszabású sajtótájékoztató és szakmai nap keretében mutatkozott be Budapesten a császári luxusvonat, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a közeljövőben rendszeres magyarországi programcsomagok is bekerülhessenek a társaság katalógusába.

Az osztrák Majestic Imperator társaság udvari szalonvonatának újjáélesztésével új színt kínál az ún. "ösztönző" (incentive) utazások palettáján is, s ettől az évtől immár magyarországi programok is elérhetőek az utazóközönség számára.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) élményvonatokért felelős részlegével való kooperációban 2011-ben egy-, két- és háromnapos utazási csomagok keretében Ausztriából nosztalgiavonttal, Budapest mellett immár elérhető, Pécs, Győr, Veszprém és Komárom is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Nosztalgiavonaton utazva az utazási élmény legalább olyan fontos, mint maga a cél. Európa nyugati felében hódít a lassú turizmus (slow tourism), amely a stresszes mindennapoktól elszakadva biztosít több szempontból is felejthetetlen élményeket a turistáknak. Erre az irányzatra ráérezve, az MT Zrt. több népszerűsítő kampányt is folytat Ausztriában, amelynek célja további pótlólagos vendégforgalom generálása az egyik legígéretesebb turisztikai küldőpiacunkról. Csak az említett nosztalgiavonatok utazóközönsége idén mintegy ezer osztrák vendégéjszakát biztosít a hazai szállodáknak, s közel 50 millió forintos keresletet indukál a gazdaságban.
Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés 90 milliárd forintra tehető. Egy Európai Uniós felmérés szerint az osztrákok 75 százaléka szimpatikusnak találja a magyarokat, az országot csupán egyetlen más szomszédos állam, Svájc előzte meg (76 százalékkal) a népszerűségi listán.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








