Az utazási főszezon kellős közepén Ausztriában ismét slágertéma, hogy külföldre utazva hol mennyit ér az osztrákok pénze.
A tapasztalatok alapján az osztrák turista úti céljának kiválasztásánál többet nyom a latba, hogy hol mennyit ér a pénze, mint az, hogy az adott célország közeli, vagy távoli desztináció. Az elmúlt évhez hasonlóan az euró vásárlóértékét összehasonlító elemzésekben idén is Magyarország áll az első helyen, amely a Magyar Turizmus Zrt. érvrendszerét is erősíti, hogy a szomszédos Ausztriából hazánkba irányítsa a turistákat.
A forint/euró árfolyamparitás ilyen szempontból kedvező alakulását az MT Zrt. az osztrák piacon folyamatosan hangsúlyozza, a külképviselet többek között online- és city light hirdetésekkel, sajtóközleményekkel, tanulmányutakkal és sajtótájékoztatókkal hívja fel az osztrákok figyelmét, hogy pénzük Magyarországon könnyen "megnövelhető." A Statistik Austria nyári vásárlóérték-paritás elemzése szerint 100 euró 153-at ér, ha nálunk költik el. Rangsor alapján hazánkat Csehország, Szlovákia és Lengyelország követi.
Az elemzésből kiderül például az is, hogy Olaszországban, Franciaországban és Svájcban az otthoninál kevesebbet ér az "osztrákok eurója." A Bank Austria hasonló elemzése szerint is Magyarország számít a legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak. Az elmúlt hónapokban több tucatnyi újsághíren keresztül is tájékozódhattak az olvasók a legideálisabb úti célok listájáról, amelyet hazánk vezet. A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint az idei év első 5 hónapjában - a tavalyi magas bázis ellenére - közel 7 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








