A budapesti 2-es metró vonalára szánt francia szerelvények augusztus vége körül állhatnak forgalomba, s bár a mai orosz kocsik még bírják három-négy évig, de átfogó javításuk hárommilliárd forintot igényelne -írja a Napi Gazdaság.
Az Alstom-szerelvény prototípusa májusra fejezheti be az 1500 kilométeres próbafutást, ezután a járműgyártó benyújthatja a teszt eredményeit tartalmazó dokumentációt a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak, majd kiadhatják a forgalomba állításhoz szükséges típusengedélyt.
Az eredeti tervek szerint a prototípus szerelvénynek már 2007 decemberében meg kellett volna érkeznie, az első szerelvénynek pedig 2008 augusztusában forgalomba állnia.
Ahhoz, hogy tovább közlekedhessenek a régi, orosz járművek a kettes vonalon átfogó javításon kellene átesniük a szerelvényeknek, így még három-négy évig forgalomban maradhatnának, ám ennek költsége meghaladja a 3 milliárd forintot.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


