Az Alconet japán charter járatokat üzemeltető cég és a kijevi Aerosvit légitársaság sikeres tárgyalásának eredményeként, 2010. július 2. és szeptember 22. között heti rendszerességgel közvetlen charter-járatok indulnak Japán és Magyarország között.
A gép típusa: Boeing 767-300ER, amely 197 turista, és 22 business férőhellyel rendelkezik. A megállapodásra az új, open-sky légügyi szabályzat keretében kerülhetett sor, amelynek értelmében két úti cél között egy harmadik ország légitársasága is repülhet.
A járatindítás a Magyar Turizmus Zrt. tokiói külképviseletének közreműködésében valósul meg, mivel a képviselet jelentős szerepet töltött be a légitársaságok és a japán charter-üzemeltető cégek közötti szerződés előkészítésében.
A Tokió-Budapest járat nem csak Magyarország, hanem a környező országok vendégforgalmának szempontjából is fontos, tekintettel arra, hogy a japán utazók úti célja általában nem egy ország, hanem egy több országot felölelő turisztikai régió. Mint arról korábban beszámoltunk, az MT Zrt. céljai között szerepel a negatív beutazási trend megállítása, a japán vendégek átlagos tartózkodási idejének 10%-os növelése, valamint új utazási csomagok bevezetése a környező országokkal együttműködve.
A járatindításhoz kapcsolódóan előkészületben van egy Légi Marketing Alap (LMA) létrehozása is, amelyhez a szükséges forrást a Magyar Turizmus Zrt., a japán utazási irodák szövetsége, a JATA (Japan Association of Travel Agents) és a japán utazási irodák biztosítanák.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mint ismeretes, az LMA létrehozását a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezte 2007-ben, annak érdekében, hogy több új légi járat indítását ösztönözze és segítse magyarországi repülőterekre. Az új járatok megfelelő kapacitás-kihasználtsága érdekében a Légi Marketing Alap - a rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozásával - segíti Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítését azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható.
A Tokio-Budapest járat mellett, a LOT légitársasággal való szerződés értelmében, Tokió-Varsó járatok is fognak indulni, amelyek a Visegrádi Négyek országaival (Csehország, Magyarország, Szlovákia és Lengyelország) együttműködésben szintén vendégeket hoznak majd Magyarországra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








