A nyugat-európai - elsősorban a németországi- roncsprémium leállítása miatti keresletcsökkenés elérte a cseh és a szlovák autógyártókat is. A néhány hónapja látványosan fellendült termelés ismét csökken -írja a Napi Gazdaság.
A dél-koreai Kia Motors zsolnai leányvállalata várhatóan nem tudja teljesíteni korábban jelentős mértékben lefaragott idei gyártási tervét. A 2006-os indulásakor még azzal számoltak, hogy idén 240 ezer autó hagyja el a szlovákiai gyárat, a 2008-ban módosított terv pedig 2009-re a válság ellenére még 200 ezer gépkocsi előállítását irányozta elő.
A német roncsprémium leállását követően folyamatosan problémákkal küszködik a cseh Skoda Auto is. A társaság arra kényszerül, hogy október végén két napra leállítsa a Mladá Boleslav-i gyárat, mivel a Fabia modellekből már csak napi 1000 darab gyártására van igény a korábbi 1200 helyett. A gyártás visszafogása miatt elbocsátások nem lesznek, de a szerződéses munkatársak számát csökkentik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








