A kétezres évek elején csődbe ment zalaegerszegi ruhagyárból 110 egyedi loftlakás épül, a régi porta helyén pedig hamarosan kávézó nyílik.
Az 1909-es egy rendkívül eseménydús év lehetett az autógyártás tekintetében, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az Audi és a Bugatti után a Suzuki is gőzerővel készül a cégalapítás 100. évfordulójának méltó megünneplésére.
A Suzuki történetének első 100 éve nagyon rögösre és változatosra sikerült, hosszú ideig tartott, mire a mai szintre eljutottak. Az egész a fiatal Michio Suzuki szövőszék gyártó inassal kezdődött, aki eleinte a ruhagyártásban keresett megoldást a vízszintes és függőleges szálak gépi fonásának problémájára.
Ettől a távoli kiinduló ponttól ered a Suzuki Szövőgyár története, amely a világháború utáni időszakban már kisebb motorokat is gyártott, melyeket kerékpárokra szereltek. Néhány évvel később megalkották a Suzuki első autóját, a képen látható Suzilight modellt 360 köbcentiméteres, kéthengeres motorral szerelték fel.

Sokak szerint ekkor új időszámítás kezdődött az autóiparban, a találékony fejlesztések révén néhány évtized alatt a világ egyik legnépszerűbb márkájává nőtte ki magát a Suzuki. 1989-re a globális termelési szint meghaladta az évi 10 millió autót, mára a Suzuki vezető márkának tekinthető a maga kategóriájában.
A korábbinál sokkal versenyképesebb Swift és az SX4 sikereit a népszerű motorkerékpárok koronázzák meg. A Suzuki a tervek szerint még nagyobb hangsúlyt fordít a környezetbarát technológiák fejlesztésére a jövőben.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








