Az 1909-es egy rendkívül eseménydús év lehetett az autógyártás tekintetében, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az Audi és a Bugatti után a Suzuki is gőzerővel készül a cégalapítás 100. évfordulójának méltó megünneplésére.
A Suzuki történetének első 100 éve nagyon rögösre és változatosra sikerült, hosszú ideig tartott, mire a mai szintre eljutottak. Az egész a fiatal Michio Suzuki szövőszék gyártó inassal kezdődött, aki eleinte a ruhagyártásban keresett megoldást a vízszintes és függőleges szálak gépi fonásának problémájára.
Ettől a távoli kiinduló ponttól ered a Suzuki Szövőgyár története, amely a világháború utáni időszakban már kisebb motorokat is gyártott, melyeket kerékpárokra szereltek. Néhány évvel később megalkották a Suzuki első autóját, a képen látható Suzilight modellt 360 köbcentiméteres, kéthengeres motorral szerelték fel.
Sokak szerint ekkor új időszámítás kezdődött az autóiparban, a találékony fejlesztések révén néhány évtized alatt a világ egyik legnépszerűbb márkájává nőtte ki magát a Suzuki. 1989-re a globális termelési szint meghaladta az évi 10 millió autót, mára a Suzuki vezető márkának tekinthető a maga kategóriájában.
A korábbinál sokkal versenyképesebb Swift és az SX4 sikereit a népszerű motorkerékpárok koronázzák meg. A Suzuki a tervek szerint még nagyobb hangsúlyt fordít a környezetbarát technológiák fejlesztésére a jövőben.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György