Pécs közelében egy 600 hektáros ipari zóna kialakítását tervezi a kormány, amely újabb nagy autóipari beruházás helyszíne lehet.

Megszólalt a SHEIN a Magyarországon nemrég megnyílt pop-up store kapcsán. A kínai divatóriás rendkívüli közleményben határolódott el a budapesti egységtől, és jelezték, jogi lépéseket tesznek a magyarországi vásárlóik védelme érdekében.
A minap számoltunk be arról, a közösségi médiában vírusként terjedő hírről, miszerint a SHEIN megnyitja első pop-up store-ját Budapesten. A közösségi médiumokban terjedő beszámolók szerint a bolt a pesti Sugár Bevásárlóközpontban, az Örs vezér terén található; és a A kínálatban helyet kaptak a legújabb trendeknek megfelelő ruhadarabok, cipők, kiegészítők, valamint otthoni dekorációs termékek is. A nyitás híréről szóló beszámolónk kapcsán azonban most rendkívüli állásfoglalást juttatott el a Pénzcentrum szerkesztőségének a SHEIN, amely szerint nincs közük a hazai márkabolthoz.
Mint lapunknak fogalmaznak, "a SHEIN termékek csak online érhetők el hivatalos weboldalunkon és alkalmazásunkon keresztül. A SHEIN áruháznak valló magyarországi üzletek nem rendelkeznek a SHEIN felhatalmazásával, és semmilyen kapcsolatban nem állnak velünk, és nem tudjuk garantálni az általuk kínált termékek eredetiségét vagy minőségét."
Időnként átmeneti offline kiskereskedelmi „pop-up” élményeket is tarthatunk, de az ügyfelek mindig közvetlenül tőlünk értesülnek ezekről közösségi média csatornáinkon keresztül
- fogalmaz a SHEIN, és azt is hozzáteszik, hogy
megtesszük a megfelelő intézkedéseket ennek az illetéktelen üzletnek a kezelése és magyarországi vásárlóink védelme érdekében.
Eközben a bolt azért már dübörög:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


