Egy tengerentúli felmérés során arra voltak kíváncsiak, hogy az autósok mennyire vannak megelégedve a járművükkel. A lista élén immár ötödik egymást követő alkalommal a Porsche végzett, azonban akadt olyan márka, amelynek már a hallatán is megborzongtak a megkérdezettek.
A kérdések között szerepelt az autó megjelenése, teljesítménye, vezethetősége, dinamikája és felszereltsége is, azonban a lista összeállítása során nem vették figyelembe az autó értékét és megbízhatóságát.
Ezúttal is a Porsche tulajdonosok voltak a legelégedettebbek, az elérhető 1000 pontból 869-et kasszírozott be az említett márka. Általában elmondható, hogy a luxusautók tulajdonosai elégedettebbek az olcsó járművekkel rendelkező társaiknál, ennek ellenére meglepő a Toyota, a Saab és a Subaru gyenge eredménye.

A lista végén 715 ponttal a Suzuki kullog, sokan már a márkanév hallatán is megborzongtak. A 90 napos, 80 ezer megkérdezett autós segítségével végzett felmérés alapján az iparági átlag 779 pontra jött ki.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


