Nem indul jövőre a Ferrari a Forma1-es versenysorozatban, ha az FIA nem vonja vissza a költségek felső határát szabályozó tervezetét.

Végleg vége a Ferrari versenyének?
A Ferrari közleménye szerint a nem lesznek ott az autóik a 2010-es versenyeken, ha a szabályok nem változnak. A Toyota és a Red Bull már megfenyegette Nemzetközi Autósszövetséget, hogy kilépnek, ha nem törlik el a felső határt. A Max Mosley által vezetett szövetség ugyanis opcionálisan legfeljebb 40 millió fontot (csapatonként mintegy 12 milliárd forintot) engedélyezne elkölteni. Ezzel a lépéssel több kis csapatot csábítana a belépésre.
Ugyanakkor a felső költséghatárt elfogadó csapatok sokkal nagyobb szabadsággal kezelhetik a technikát, mint azok, akik nagyobb büdzsével dolgoznak. A Ferrari elnöke szerint azonban ez kettészakítaná a versenyt, ami alapvetően igazságtalan és kivételezne a kicsikkel. Az FIA eredetileg május 29-ig adott határidőt, hogy a csapatok eldöntsék, jövőre melyik formában szeretnének versenyezni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


