A General Motors csaknem 1,5 millió Buick, Chevrolet, Oldsmobile és Pontiac típusú autót hív vissza, mert előfordulhat, hogy nagyobb fékezésnél kigyullad az autók motorja.
Egészen pontosan a régebbi gyártású autókból kicsöpöghet az olaj az elhasználódás miatt, mégpedig nagyobb fékezésnél egyenesen az autók tűzforró leömlőire. Az így fellobbanó olaj begyújthatja a gyertyákhoz vezető kábel műanyag részeit és végeredményben akár az egész motorteret kiégetheti. A GM-szervízekben ezért a gyertyakábelek műanyag csatlakozóborítóit ingyenesen tűzbiztosra cserélik, így elkerülhető a veszély.
Az 1,497,516 darab autót érintő visszahívás érinti az 1997-2003 Buick Regalokat; a 1998-2003 Chevrolet Luminákat, Monte Carlokat és Impalákat; az 1998-99 Oldsmobile Intrigue-okat és az 1997-2003 Pontiac Grand Prix-ket. Érdekessége, hogy mindegyik szóban forgó autót 3,8 literes motorral szerelték.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








