A General Motors nagyravágyó tervei szerint 2013-ban már évi kétmillió autót fog eladni Kínában, ami a mostani eredmény duplája.
A csőd szélén táncoló detroiti autógyár nem kevesebb, mint 30 új modellel szeretné elkápráztatni a kínaiakat a következő öt év során. A GM-nek gyakorlatilag a túlélése függ Kínától, hiszen míg Észak-Amerikában meredeken viszazuhantak a gépjármű-eladások, addig a távol-keleti országban márciusban 24,6 százalékos volt a növekedés az egy évvel korábbi eredményhez képest. Az év első három hónapjában 363 701 GM-autó kelt el Kínában.
A társaság nagy riválisa, a Volkswagen kissé visszafogottabb tervekkel állt elő, ők 2018-ig szeretnék elérni a kétmilliós határt. Pedig Kínában jelenleg minden adott az őrületes piaci terjeszkedéshez: a hatalmas piac ugyanis már megelőzte az amerikait, ugyanakkor a kormányzat továbbra is adókedvezményekkel és támogatásokkal segíti az autót vásárolni szándékozókat.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








