Rendkívül magas piaci részesedéssel végzett az Opel februárban a magyar személyautó piacon. A 110 éves autógyártási hagyományokkal rendelkező német márka februárban 1241 személyautót értékesített és ezzel az eredménnyel 17,4 százalékos piaci részesedést könyvelt el, vagyis 5,2 százalékponttal magasabbat az egy évvel ezelőttinél. Az év első két hónapjának összesítésében is az Opel vezet 13,2 százalékos részesedéssel.
"Az erősen visszaesett magyar autópiacon az Opel újból bizonyította, hogy termékei kínálatának és a vevőinknek nyújtott szolgáltatások magas szintjének köszönhetően továbbra is az egyik legkedveltebb márka Magyarországon" - jelentette ki Kovács Tamás, a General Motors Magyarország ügyvezetője. "Erős márkakereskedői hálózatunkkal közösen mindent megteszünk annak érdekében, hogy kiváló minőségű autóink a továbbiakban is a piaci körülményekhez igazodó áron és megfelelő választékban álljanak rendelkezésre".
Kovács kiemelte: "A németországi példa alapján véleményünk szerint idehaza is kedvezően hatna a gépjárműpiacra egy kormányzati segítséggel létrejövő autócsere program, amely az idősebb, környezetszennyező gépjárműpark lecserélését ösztönözné."
Németországban - többek között a fent említett kormányzati intézkedésnek is köszönhetően - februárban a második helyen végzett az Opel: több mint 22.000 forgalomba helyezett autóval 4,2 százalékkal növelte eladásait az előző év megfelelő hónapjához viszonyítva. Nemcsak a kisautók kelendőek, piaci bevezetése óta több mint 75.000 megrendelés érkezett Európa-szerte az új Opel Insigniára, a 2009-es Európai Év Autójára.
A megnövekedett igények kielégítésére az eisenachi Corsa gyár, illetve az Insignia számára is benzines motorokat gyártó szentgotthárdi üzem visszaállt az ötnapos munkarendre.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége
- Párizs 2024: átvették a lángot a franciák - videó
- Nyílik az élelmiszerolló: csak az olcsó és a prémium a kelendő
- London: orosz barát gyújtogatót állítottak bíróság elé