A pénzügyi válság egyik mellékhatása, hogy az eddig évente több újdonsággal előrukkoló autógyártók egyre-másra halasztják el az új modelljeik bemutatását. Nincs ez másként a Suzukival sem: a 2010-re tervezett új autójuk bevezetéséről már most lemondtak, a kereslet várható hiánya miatt.

Talán sosem látjuk az utakon
A Suzuki eredetileg egy felső kategóriás jármű bemutatását tervezte 2010-ben a tavalyi New York Auto Show-n látott Kizashi 3 modell alapján. Az igazán stílusos modellel kifejezetten tetszetős, kérdés azonban, mekkora sikere lenne. A pénzügyi válság miatt ugyanis mindenki igyekszik visszafogni a kiadásait, ami rendkívül rosszat tett a gépjárműeladásoknak, ám a tavalyi rekord magas benzinárakkal együtt igazán a nagyautók piaca sínylette meg a válságot.
A Kizashi koncepciónévre hallgató járművet 2010-től egy teljesen új japán gyárban készítették volna, hogy aztán a szigetországban, illetve az Egyesült Államokban dobják piacra. A projekt egészen előrehaladott állapotban volt, hiszen a prototípusokról fénykép is készült az Egyesült Államokban, illetve Németországban. Ennek ellenére a honda Accord és a Toyota Camry versenytársának szánt autó léte egy ideig bizonyosan hidegre kerül, hiszen - ahogy a Suzuki egyik vezetője már szeptemberben fogalmazott - nincs értelme egy eleve szűkülő piacra új járművet fejleszteni.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








