A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete közzétette az első féléves újautó értékesítési adatokat. Nem panaszkodhatnak a kereskedők, hiszen a második negyedévben közel négyezerrel több új autó talált gazdára, mint az azt megelőző időszakban. Az adatok összesítését követően megállapítható, hogy az idei összes eladás elérte a 85.147 darabot és csupán 1.162 autóval adtak el kevesebbet, mint egy évvel korábban.

Suzuki Splash (Forrás: caradvice.com)
A 2007-es eladási statisztikákhoz képest a Suzuki 6,48 %-kal alacsonyabb eredményt ért el, míg az Opel 1,75 %-kal, a Ford pedig 9,41 %-kal magasabb eladási mutatókkal büszkélkedhet.
Tovább csökkent a kisautók iránti kereslet, ugyanakkor fokozódott az alsó-közép kategóriás típusok eladása. Mindkét kategória immár 38-38 %-os piaci részesedéssel bír, számottevő még a közép kategóriás (8 %) autók az egyterűek (7,6 %) részaránya, csökkent viszont a terepjárók iránti kereslet.


Chevrolet Aveo (Forrás: autobytel.com)
Az összesített statisztika szerint összesen 85.147 újautót értékesítettek az idei első félévben Magyarországon, ez 1,35 %-kal kevesebb, mint a 2007-es év azonos időszakában volt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Peugeot Boxer (Forrás: jtc600.co.uk)
A legkeresettebb márkák a Ford (1.757 darab), a Volkswagen (1.555 darab) és a Fiat (1.459 darab), de több mint ezer eladást ért el a Peugeot és a Renault is.
A 2007-es eladásokhoz képest a listavezető Ford idén 20 %-os visszaesést élt meg, ennek ellenére még mindig tartja első helyét.

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








