Az MKB Euroleasing mai sajtótájékoztatója keretében a vezérigazgató ismertette a cég autóhitel csalások visszaszorítása érdekében tett lépéseit, bemutatták a legújabb kockázatkezelési módszereket, valamint a Rendőrség meghívott képviselője tájékoztatást adott a feltárt bűncselekményekről és vázolta a hazánkban leggyakrabban alkalmazott bűnelkövetési módszereket.
Fejes László, az MKB Euroleasing vezérigazgatója elmondta, hogy a "Számoljon velünk!" kampány keretében igyekeznek szélesebb tájékoztatást adni az ügyfeleknek, bemutatják a hitelfelvevőknek a havi törlesztőrészleten kívüli költségeket, ezzel segítik őket a lehető legjobb döntés meghozatalában.
Dr. Csináth Tamás a cég követelés-kezelési igazgatója fontosnak tartja a fizetésképtelenség és a lízingcsalás megkülönböztetését, bár sok esetben csak árnyalatnyi különbség van a két cselekedet között. Elmondta, hogy a bűnüldöző szervekkel való együttműködés során feltárt gyakorlati tapasztalatokat folyamatosan felhasználják a termékfejlesztések során.
Pásztor Attila a BRFK gépjármű-bűnözés elleni osztályának a vezetője megerősítette, hogy az elmúlt évben a fővárosban ötezer autólopást jelentettek be, ezek fele finanszírozott jármű volt mintegy 5 milliárd forint értékben. Bár a lopások száma évről-évre csökken, a bűnelkövetők az utóbbi időben átálltak a finanszírozási csalásra.
A résztvevők közös véleménye, hogy hazánkban a legtöbben eggyel magasabb kategóriájú autót vásárolnak, mint amilyet a pénztárcájuk valójában megengedne nekik. A finanszírozók szerint ezeknek az ügyfeleknek sokkal nagyobb zavart okoz a törlesztésben a kedvezőtlen árfolyamváltozás, de sokan a szeptemberi iskolakezdés, vagy a karácsonyi bevásárlás miatt is késnek a törlesztéssel.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom