Kiadta legfrissebb szigorítási javaslatait az Európai Parlament és az Európai Bizottság, az autógyártók szerint a kitűzött célok tarthatatlanok, a számok légből kapottak és nem készítettek hatástanulmányokat sem az előterjesztők. A Bizottság a közúti balesetek számának-, a járművek fogyasztásának-, ezáltal a szennyezőanyag kibocsátásának csökkentését szorgalmazza - írja a Világgazdaság.
Az autógyárak által gyártott összes modellre vetítve ma átlagosan 140 g/km-es szintet kell teljesíteni, ezt az értéket szeretnék 2012-ig előbb 120 g/km, majd 2020-ig 95 g/km-re csökkenteni az emissziós határt. Az autókba kötelezővé tennék az elektronikus menetstabilizáló programot és a keréknyomás ellenőrzőt, a haszongépjárműveket elektromos vészfékkel látnák el.
A bizottság eltörölné a 2,6 tonnánál nehezebb járműveknek biztosított kedvezményeket, mert úgy vélik a szigorítások nélkül nem teljesíthető az EU által 2020-ig vállalt 20 %-os szennyezőanyag kibocsátás csökkentés.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








