Kiadta legfrissebb szigorítási javaslatait az Európai Parlament és az Európai Bizottság, az autógyártók szerint a kitűzött célok tarthatatlanok, a számok légből kapottak és nem készítettek hatástanulmányokat sem az előterjesztők. A Bizottság a közúti balesetek számának-, a járművek fogyasztásának-, ezáltal a szennyezőanyag kibocsátásának csökkentését szorgalmazza - írja a Világgazdaság.
Az autógyárak által gyártott összes modellre vetítve ma átlagosan 140 g/km-es szintet kell teljesíteni, ezt az értéket szeretnék 2012-ig előbb 120 g/km, majd 2020-ig 95 g/km-re csökkenteni az emissziós határt. Az autókba kötelezővé tennék az elektronikus menetstabilizáló programot és a keréknyomás ellenőrzőt, a haszongépjárműveket elektromos vészfékkel látnák el.
A bizottság eltörölné a 2,6 tonnánál nehezebb járműveknek biztosított kedvezményeket, mert úgy vélik a szigorítások nélkül nem teljesíthető az EU által 2020-ig vállalt 20 %-os szennyezőanyag kibocsátás csökkentés.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








