Kiadta legfrissebb szigorítási javaslatait az Európai Parlament és az Európai Bizottság, az autógyártók szerint a kitűzött célok tarthatatlanok, a számok légből kapottak és nem készítettek hatástanulmányokat sem az előterjesztők. A Bizottság a közúti balesetek számának-, a járművek fogyasztásának-, ezáltal a szennyezőanyag kibocsátásának csökkentését szorgalmazza - írja a Világgazdaság.
Az autógyárak által gyártott összes modellre vetítve ma átlagosan 140 g/km-es szintet kell teljesíteni, ezt az értéket szeretnék 2012-ig előbb 120 g/km, majd 2020-ig 95 g/km-re csökkenteni az emissziós határt. Az autókba kötelezővé tennék az elektronikus menetstabilizáló programot és a keréknyomás ellenőrzőt, a haszongépjárműveket elektromos vészfékkel látnák el.
A bizottság eltörölné a 2,6 tonnánál nehezebb járműveknek biztosított kedvezményeket, mert úgy vélik a szigorítások nélkül nem teljesíthető az EU által 2020-ig vállalt 20 %-os szennyezőanyag kibocsátás csökkentés.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








