A Toyota tengeren túli képviselői bejelentették, hogy várhatóan októberben piacra dobják saját hitelkártyájukat. Az új Toyota-kártyával pontokat gyűjthetnek a felhasználók, melyekért kedvező ellenszolgáltatásokat nyújt majd a gyártó. A kártyatulajdonosok alkatrészek vásárlásakor, szervizeléskor, vagy új autó vásárlása esetén válthatják majd be pontjaikat.
A japán autógyár nem első alkalommal lép a hitelkártyák piacára, három éve már bevezették a Lexus hitelkártyát is. A kibocsátás óta eltelt időszakban körülbelül 50 ezer kártya talált gazdára, melyeken mintegy 11 millió pontot gyűjtöttek az autósok.
Eddig 21 ezren éltek a kedvezményekkel és a pontok 40 %-át már felhasználták valamilyen célra. A legnépszerűbb a szervizköltségek csökkentése volt, csak minden huszadik felhasználó fordította egy új autó vételárának csökkentésére a pontjait.
A Toyota a piaci igények alapján körülbelül 140 ezer kártya kibocsátására számít az első évben és további bővülést várnak az azt követő években. Bár a jelenlegi hitelpiaci körülmények aggodalomra adnak okot, a gyártó mégis a kártya bevezetése mellett döntött.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








