Az autóiparban már bevált szokás, hogy a kedvezőbb adózás és az olcsóbb munkaerő miatt a gyáregységeket külföldön alakítják ki és az új modelleket más országban állítják össze. A Mercedes tervei között is szerepel egy kelet-európai gyáregység létrehozása, azon belül is Temesvár és környéke a kiszemelt célterület.

Mercedes A-osztály
A gyártó két hónappal ezelőtt mutatta be a Mercedes A-osztály legújabb modelljét, számos új technikai fejlesztést hajtottak végre az autón. A motorok üzemanyag felhasználását sikerült hatékonyabbá tenni, a benzines 5,8 litert, a dízel mindössze 4,5 litert fogyaszt 100 kilométeren. Az autó belsejét is felfrissítették, újabb anyagokat használtak fel, alumínium és fa-berakás is választható. Az új külsőről elmondható, hogy előnyére dolgozták át a lámpákat, a lökhárítót és a hűtőrácsot is.

Mercedes B-osztály
A romániai gyáregység kialakításával nem a csak a helyi igényeket kívánja kielégíteni a Mercedes, hanem a jövőben a teljes európai keresletnek megfelelő volumenben gyártanák a két modellt. A Mercedes értékesítési vezetői szerint a jövőben egyre nagyobb szerepet kapnak az alacsonyabb fogyasztású, kisebb modellek, mert a cég igyekszik betartani az egyre szigorúbb uniós kibocsátási korlátozásokat. Ugyanakkor továbbra is fenntartják a luxusmodellek gyártását is.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








