A Ford Mondeno és a Mercedes-Benz C osztály nem tudta megelőzni a Mazda 2-est az idei "World Car of the Year" versenyen. A New York Nemzetközi Autóshow 2008-as díjáért 39 új autó szállt versenybe a világ minden tájáról. A győztest 50 különböző nemzetiségű újságíró választotta ki titkos szavazással, aminek eredményeképp a Mazda 2 lett 2008 autója.
Amellett, hogy az autó megszerezte a győztesnek járó koronát, a Mazda 2 volt a befutó a legjobb design kategóriában is az Audi R8 és a Volvo C30-as mellett. Az értékelések szerint az autó nem csak a legszebb külsővel rendelkezik, de a használata sem okoz jelentős többletköltségeket a tulajnak egy-egy nagyobb autóhoz képest.
A nyertes ezen felül jól szerepel az Euro NCAP töréstesztjén is, 5-ből 5 csillagot kapott. A valóban megbízható modellt legelőször 2003-ban dobták piacra, majd egy második kiadás keretein belül 2007 júliusában jelent meg újra Japánban.
A Mazda szóvivője szerint az első helyezett autó minden tekintetben megfelel a gyártó elképzeléseinek, megmutatva azt, hogy könnyedén lehet olyan kisautót gyártani, ami felveszi a versenyt a közepes méretű autókkal is bárhol a világon.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








