Az egyre gyakoribb modell visszahívások, és hibák ellenére, vagy éppen amiatt jelentősen emelik az autógyártók a garanciaidőket. A japán és dél-koreai autók esetében nem ritka a 7, 12 de akár 20 év garancia sem - írja a Népszabadság.
Azonban a nyújtott garancia idejében és a megszabott futásteljesítmény tekintetében nem csak a gyártók között, de még ugyanazon gyártó különböző piacai esetén is jelentős eltérés lehet. Például a német és svéd modellekre hazájukban 2 év, míg az észak-amerikai piacon 4 év garancia jár, sőt gyakran mérföldkorlátozás nélkül.
Az országúti assistance szolgáltatások szintén rendkívül felhasználóbarátnak tűnnek, főként Észak-Amerikában. Ott a Mercedes és Maybach modellekre korlátlan assistance jár, de a Volvo, Hyundai és Kia esetében is 5 évig ingyenes az országúti segélyszolgálat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








