A márkákról alkotott elképzelésünk nagyobb szerepet játszik a vásárlói döntések meghozatalában, mint ahogy azt az átlag vásárló gondolná, vallják egyhangúlag a tengerentúli szakértők. Persze ez nem meglepő, ha egy tábla csokoládéról vagy egy üveg üdítőről van szó, annál érdekesebb, hogy a szakértők szerint, a gyártók által kialakított imázs az olyan nagy horderővel bíró döntéseknél is fontos szerepet játszik mint az autóvásárlás.
Az autógyártók pontosan ezért kísérik figyelemmel a különböző kutatócégek által készített fogyasztói felméréseket, melyek lehetővé teszik, hogy területileg és korcsoport szerint célozva próbálják minél eladhatóbbá tenni modelljeiket.
A Kelley Blue Book múlt héten tette közzé a 2007. második félévében készült közvélemény-kutatásának eredményét, melynek keretében több ezer potenciális vásárló véleményét kérték ki a különböző márkákkal kapcsolatban. A cég ismét a már megszokott három kérdésre kereste a választ, vagyis, hogy milyennek értékelik a fogyasztók a különböző modellek külső és belső designját, illetve vezethetőségét.
A három kérdés alapján a hét alapkategóriában keresték meg a legjobb márkát, amely minden szempontból megfelelt a fogyasztók "ideális autóról" alkotott elképzeléseinek.
A külső design esetében elég vegyes a kép, a listára felfértek a japán, a német és az amerikai márkák is. Az itthon leggyakoribbnak számító középkategóriás autók között a japán Honda lett a legjobb.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A belső kialakítás és a vezethetőség tekintetében azonban a teljes a japán Toyota, és luxusmárkája, a Lexus egyeduralma. A legjobbak listája egyedül a Chevrolet bírta még el, amely a platós kisteherautók között hozta el a legjobbnak járó díjat.
A Kelley Blue Book a "leges-legjobbakat" is kiemelte a különböző kérdésekre adott válaszok alapján. A külső designért a Porsche, a belső kialakításért pedig a Lexus viheti haza a képzeletbeli díjat. A legjobb presztízsmárka pedig a német Mercedes-Benz lett.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban