A márkákról alkotott elképzelésünk nagyobb szerepet játszik a vásárlói döntések meghozatalában, mint ahogy azt az átlag vásárló gondolná, vallják egyhangúlag a tengerentúli szakértők. Persze ez nem meglepő, ha egy tábla csokoládéról vagy egy üveg üdítőről van szó, annál érdekesebb, hogy a szakértők szerint, a gyártók által kialakított imázs az olyan nagy horderővel bíró döntéseknél is fontos szerepet játszik mint az autóvásárlás.
Az autógyártók pontosan ezért kísérik figyelemmel a különböző kutatócégek által készített fogyasztói felméréseket, melyek lehetővé teszik, hogy területileg és korcsoport szerint célozva próbálják minél eladhatóbbá tenni modelljeiket.
A Kelley Blue Book múlt héten tette közzé a 2007. második félévében készült közvélemény-kutatásának eredményét, melynek keretében több ezer potenciális vásárló véleményét kérték ki a különböző márkákkal kapcsolatban. A cég ismét a már megszokott három kérdésre kereste a választ, vagyis, hogy milyennek értékelik a fogyasztók a különböző modellek külső és belső designját, illetve vezethetőségét.
A három kérdés alapján a hét alapkategóriában keresték meg a legjobb márkát, amely minden szempontból megfelelt a fogyasztók "ideális autóról" alkotott elképzeléseinek.
A külső design esetében elég vegyes a kép, a listára felfértek a japán, a német és az amerikai márkák is. Az itthon leggyakoribbnak számító középkategóriás autók között a japán Honda lett a legjobb.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A belső kialakítás és a vezethetőség tekintetében azonban a teljes a japán Toyota, és luxusmárkája, a Lexus egyeduralma. A legjobbak listája egyedül a Chevrolet bírta még el, amely a platós kisteherautók között hozta el a legjobbnak járó díjat.

A Kelley Blue Book a "leges-legjobbakat" is kiemelte a különböző kérdésekre adott válaszok alapján. A külső designért a Porsche, a belső kialakításért pedig a Lexus viheti haza a képzeletbeli díjat. A legjobb presztízsmárka pedig a német Mercedes-Benz lett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


