Az Epic Games Store ismét nagy dobással jelentkezett: a normál esetben közel 21 ezer forintba kerülő Hogwarts Legacy most teljesen ingyen beszerezhető.
200 millió laptop mehet hamarosan a kukába: a tiéd is köztük lehet, ha ilyen Windowst használsz
A Windows 11 használata jelentősen megnőtt az elmúlt két hétben, és már majdnem utolérte a Windows 10-et a piaci részesedésben, miközben a támogatás megszűnésének határideje közeledik - jelentette a Forbes.
Jelentős fordulat következett be a Microsoft operációs rendszereinek használatában. Míg június elején a Windows 11 frissítések stagnálásáról érkeztek hírek, két héttel később a helyzet drámaian megváltozott – a Windows 11 most először megközelítette a Windows 10 részesedését.
A Statcounter adatai szerint június 17-én a Windows 10 világpiaci részesedése először esett 50% alá (48,9%), miközben a Windows 11 már 47,7%-on áll. Ez különösen figyelemreméltó, mivel májusban még ellentétes trend volt megfigyelhető, amikor a Windows 10 részesedése nőtt. Ha az adatok megközelítőleg pontosak, ez azt jelenti, hogy közel 60 millió Windows 10 felhasználó frissített az új verzióra.
Az Egyesült Államokban a Windows 11 már korábban megelőzte a Windows 10-et, és most 55,2%-os részesedéssel rendelkezik a Windows 10 42%-ával szemben. Ázsiában különösen látványos a változás: 10%-os elmozdulással a Windows 10 részesedése 59%-ról 49%-ra csökkent.
A pozitív tendencia ellenére még mindig körülbelül 700 millió Windows 10 felhasználó nem frissített. Közülük legalább 240 millióan olyan számítógépeket használnak, amelyek nem felelnek meg a Windows 11 rendszerkövetelményeinek. A Windows 10 támogatása október 14-én megszűnik, ami biztonsági kockázatot jelent a frissítés nélkül maradt felhasználók számára.
A kompatibilis PC-vel rendelkezők számára a Windows 11-re való frissítés továbbra is ingyenes, míg a többiek választhatnak a fizetős támogatási kiterjesztés vagy az új számítógép vásárlása között. A Microsoft és a számítógépgyártók új hardverek vásárlására ösztönzik ezeket a felhasználókat, és a Microsoft egy migrációs eszközt is kínál az átállás megkönnyítésére.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








