Wayne Rooney-t halálosan megfenyegették, amikor az Evertontól a Manchester Unitedhez igazolt még 2004-ben.
Elkezdődött a január óta tesztüzemben működő fizetőfal éles üzeme az Instagrammon.
Az Instagram az elmúlt egy évben komoly figyelmet fordított a tartalomgyártókra msot pedig fontos változást vezetett be: az érintettek mostantól fizetőfal mögé rejthetik el az általuk közzétett bejegyzéseket, fotókat és Reels videókat – írja a hvg.hu.
Azoknál a bejegyzéseknél, ahol a tartalom exkluzív, a felhasználók egy korona ikonját láthatják, valamint az erre vonatkozó szöveget olvashatják.
További újdonság, hogy a tartalomgyártók mostantól akár 30 emberrel is tarthatnak csoportos csevegést az előfizetőik számára. Ezek a csevegések 24 óra elteltével automatikusan leállnak. A követők hozzáférhetnek majd a tartalomgyártó előfizetői oldalához is, ahol egy helyen láthatják majd a fizetős fotókat, videókat és a korábbi élő közvetítéseket.
Az Instagram még januárban kezdte el tesztelni az előfizetői rendszert és a fizetőfalat. Akik előfizetnek egy tartalomgyártóra, egy lila jelvényt is kapnak, ami a hozzászólásoknál és az üzeneteknél is látszódik az illető neve mellett.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








