Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Új szolgáltató biztosítja a kártyás fizetést a Szigetes rendezvényeken, a Szigeten, Balaton Soundon, a VOLT-on és Gourmet Fesztiválon.
A Sziget Kulturális Menedzser Iroda a Cellum és a Cardnet Zrt. konzorciumát választotta fesztiváljainak - Sziget, Balaton Sound, VOLT és Gourmet Fesztivál, - fizetési kártyaszolgáltatójául - tudta meg a Pénzcentrum.hu.
A Festipay szolgáltatást biztosító Cellum-Cardnet több éves együttműködést kötött a Sziget Kulturális Menedzser Irodával. A megállapodás egyben azt is jelenti, hogy a hazai piac legnagyobb fesztiváljainak fizetési megoldásszállítója a Cellum-Cardnet lesz. 2014-től Festipay kártyával fizethetnek majd a legnagyobb hazai fesztiválokon a szórakozni vágyók.

A Sziget rendezvény portfóliójában szereplő fesztiválok teljesen készpénzmentesek. A plasztikkártya alapú Festipay kártya gyors, kényelmes és biztonságos készpénzmentes fizetést biztosít. A kártya elvesztése vagy esetleges megrongálódása esetén sem veszik el a pénz, hiszen a kártya letiltható (az előzetes SMS regisztrációt igénybe vevők számára), így az új kártyára átvihető a korábban feltöltött összeg.
A rendszer egyik újdonságaként 2015-től a látogatók az okostelefonjuk segítségével, bankkártyájukról is feltölthetik és ellenőrizhetik az egyenlegüket.
A Pénzcentrum.hu a MasterCard-tól megtudta: az új rendszer nem jelent változást a fesztiválokon a bankkártyás fizetésben, azaz minden PayPass-os (egy érintéses) MasterCard bankkártyával fizethetünk.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








