Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Curtis az október 23-i Kossuth téri fellépésén egy 18 karátos rózsaarany Rolex Sky-Dweller órát viselt, amely a másodpiacon nagyjából 16 millió forintot ér.
Lakatos Zsolt, a "beszeljunkazorakrol" Tik-Tok csatorna tulajdonosa szerint Curtis nem akármilyen órát villantott az október 23-i fellépésén. A szakértő szerint Curits karrján egy Everose, 18 karátos rózsaarany színű, Rolex Sky-Dweller fénylett, csokoládé színű számlappal.
Ez a modell nemcsak küllemében, hanem technológiájában is különleges. A rózsaszín aranytokban érkező darab Oysterflex szíjon fut, amit a Rolex először 2015-ben mutatott be a bázeli órakiállításon, a Yacht-Master modellnél.
@beszeljunkorakrol ♬ eredeti hang - Beszéljünk órákról
Bár első ránézésre egy „egyszerű gumiszíjnak” tűnik, valójában egy titán–nikkel váz alkotja a belsejét, amely a komfort és tartósság érdekében szerves része a szíjnak. Ez biztosítja, hogy az óra ne csúszkáljon, ne nyúljon, és ellenálljon az UV-sugárzásnak, a hőingadozásnak, sőt még a parfümnek is - mondta el Lakatos Zsolt.
Az Oysterflex-szíj egyetlen hátránya, hogy méretezése meglehetősen korlátozott – néhány fix méretben kapható, így nem minden csuklóra illik tökéletesen.
A Sky-Dweller modell azonban így is a Rolex egyik legexkluzívabb darabja, amely a másodpiacon nagyjából 40 ezer euróért, azaz 16 millió forint körüli áron mozog.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Curtis egyébként úgy látszik, szereti a méregdrága órákat. 2023-ban a Voice zsűrijeként egy 45 ezer euró, azaz mintegy 17 millió forint értékű rózsaszín arany Audemars Piquet Royal Oak OffShore órát viselt.
Óra, mint befektetés és hamisítások
Korábban a Pénzcentrumon több alkalommal is foglalkoztunk azzal, hogy mennyire jó befektetés is valójában az óra.
De a Pénzcentrum videó blogjával, a CashTaggel körül jártuk azt a témát is, mennyire szeretik hamisítani manapság az órákat.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








