Majka csütörtökön írta meg a Facebook-oldalán, hogy szerdán késő este a rendőrök ittas vezetés miatt megállították.
Az RTL bejelentette a Sztárbox új évadának első mérkőzéseit: szeptemberben indul a ringháború, ahol 32 ismert magyar sztár méri össze erejét. Kulcsár Edina, G.w.M, Radics Peti és még sokan mások kesztyűt húznak – a küzdelem pedig már az első adásban izgalmasnak ígérkezik.
A Sztárbox mezőnye idén is rendkívül változatos: zenészek, influenszerek, színészek és médiaszemélyiségek állnak ringbe, hogy megmutassák, nemcsak a reflektorfényben, hanem a küzdőtérben is megállják a helyüket. Az RTL szerint a szezon még csak most kezd igazán izgalmassá válni, és ez még csak a kezdet - írja az RTL.
A 2025-ös évadban négy súlycsoportban zajlanak majd a küzdelmek, a helyszín pedig ismét a Riz Levente Sport- és Rendezvényközpont lesz.
A szeptember 7-i nyitóadásban az alábbi párosítások várhatók:
- Női könnyűsúly: Kulcsár Edina vs. Laky Zsuzsi
- Férfi könnyűsúly: Molnár Tamás vs. Zdroba Patrik
- Férfi középsúly: BSW Matyi vs. Ambrus Attila
- Férfi nehézsúly: PSG Ogli vs. Molnár Gusztáv
A második adás szeptember 14-én érkezik, ahol újabb izgalmas összecsapások következnek:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Női könnyűsúly: Gáspár Evelin vs. Szorcsik Viki
- Férfi könnyűsúly: Miller Dávid vs. Richter József
- Férfi középsúly: Kamarás Iván vs. Lotfi Begi
- Férfi nehézsúly: Radics Peti vs. Lakatos Laci
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








