Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Megnyílt a Normafa a szánkózók, sífutók előtt: most még ingyenesen használhatók ezek a pályák
Sportolásra alkalmas szórt hóval várja a szánkózni, sífutni vágyókat a Normafa - közölte a Hegyvidéki Önkormányzat szombaton. Azt írták, hogy a behavazott részek ingyenesen használhatók, de a későbbiekben a Szent Anna-kápolna melletti sífutópálya - hasonlóan más síterepekhez - díjkötelessé válik, igaz, akkor majd a jegyhez a karbantartott és este kivilágított pályán kívül öltözési, zuhanyozási lehetőség is kapcsolódik.
Hozzátették, az Anna-réti szánkópálya, mely a közkedvelt játszótér alatt található, a későbbiekben is ingyenesen használható. A lesiklópálya még nem üzemel, de remélik, a következő években ott is elkészülhet a felújítás. Felhívták a figyelmet: a pályák kizárólag saját felelősségre használhatók, a havas területre belépéssel mindenki elfogadja a házirendet, mely a Normafapark honlapján található.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








