Magyarországon minden nyolcadik ember nem tudja kifűteni otthonát, és nő az élelmiszer-nélkülözés is. Mi áll a válság mögött? A CHART friss adása bemutatja.
Szakadék szélén a vendéglátósok: újabb ikonikus étterem húzza le a rolót a rezsirémálom miatt
Az alapanyagunk körüli bizonytalanság és a gazdasági körülmények arra a döntésre sarkallták a Halkakas vezetőit, hogy sok más étteremhez hasonlóan - remélhetőleg csak ideiglenesen - lehúzzák a rolót.
A Halkakas 10 évvel ezelőtt alapított étterem, amely jobb napjaiban két üzlethelyiséggel is rendelkezett. A koronavírus tomboló időszaka ennek a vállalkozásnak sem tett jót, ahogyan az elmúlt egy évben elszabadult infláció, árfolyam és rezsiárak. A jelenség hatására az alapanyagárak, a szállítás és a fenntartási költségek is sokszorosára emelkedtek a vendéglátóiparban, így csekély cég mondhatja el magáról, ép bőrrel ússza meg a következő válságot.
Az étterem tulajdonosai úgy döntöttek, nem folytatják a szélmamolmharcot. A bezárást tartják jelenleg az ésszerű döntésnek, de terveik szerint nem szűnnek meg teljesen, csak bizonytalan időre visszavonulnak - derült ki a hivatalos Facebook oldalukon publikált közleményből:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








