A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
Hatalmas a boldogság a sportolócsaládban, egészséges kisfiuk született - a nevét is közzétették a közösségi oldalon.
Megszületett a Paks csatárának, Böde Dánielnek és a Ferencvárosi női kézilabdacsapat kapusának, Böde-Bíró Blankának első közös gyermeke - ezt a hírt a kapus tette közzé saját közösségi oldalán.
A posztban szerepel, hogy a kisfiú a Dávid István nevet kapta, szülei pedig mosolyogva állnak vele a kórház előtt. Azt is közölték, hogy az új családtag napokkal ezelőtt, július 18-án született meg.
Böde Dániel és Bíró Blanka hat évvel ezelőtt ismerkedtek meg. Idén év elején jelentették be, hogy első közös gyermeküket várják, Bíró Blanka pedig hamarosan fel is hagyott a játékkal. Böde Dánielnek már a negyedik gyermeke született meg, miután előző házassága révén három gyermek édesapja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








