A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
Érdi Mária nem tudott javítani, Vadnai Jonatán matematikailag még esélyes lehet az éremre a vitorlásoknál
A vitorlázó Vadnai Jonatán a 17., Érdi Mária viszont csak a 24. helyen áll a pénteki versenynap után a párizsi olimpián.
Az ILCA (korábban Laser) hajóosztályban a világ- és Európa-bajnok Érdi Mária csütörtökön 20. hellyel kezdett Marseille-ben és pénteken sem ment neki a versenyzés. Előbb a 19., majd a 33. helyen ért célba.
Utóbbit ugyan kiejtheti, mint legrosszabb helyezését, de így is csak a 24. a 43 hajót számláló mezőnyben.
A nőknél péntekre három futamot terveztek, de egyet elhalasztottak.
Jobban szerepel az Európa-bajnoki ezüstérmes Vadnai Jonatán, aki 21. és 13. hellyel folytatta szereplését, előbbit pedig kiejtheti. Így négy futam után a 17. helyen található, számára még "lőtávolon" belül van az éremverseny, a tizedik kilenc helyezési ponttal előzi meg.
A tervezett menetrend szerint hétfőig tíz futamot rendeznek, majd másnap következik a legjobb tízet felvonultató éremverseny.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








