A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Már 266 fő telepítette és alkalmazza a házi karantén betartására szolgáló telefonos alkalmazást, amely megkönnyíti az ellenőrzéseket - mondta el Kiss Róbert, az operatív törzs mai tájékoztatóján. Szlávik János arról beszélt, hogy még rengeteg mindent nem tudunk a koronavírusról.
Szlávik János, a Szent László kórház infektológusa elmondta: rengeteg mindent nem tudunk a koronavírusról. Még nem tudjuk biztosan azt sem, hogy hogyan fertőződött meg az első beteg, és hogy azon túl, hogy cseppfertőzéssel, hogyan terjed emberről emberre. A gyógyultak esetében is sokáig kimutatható a vírus, de azt nem lehet megmondani, hogy még fertőznek-e.
Azzal kapcsolatban is csak találgatni lehet, mikor súlyos a vírus lefolyása, mert időről időre elfordulnak olyan esetek, amikor nem tudni, mi okozza a súlyos lefolyást. Az infektológus elmondta: azt sem lehet tudni, mikor lesz védőoltás.
Müller Cecília, tisztifőorvos a mai tájékoztatón nem vett részt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








