Nyolc éve húzódó devizahiteles per folytatódott a Fővárosi Törvényszéken, ahol a Kúria már három évvel ezelőtt megállapította a szerződés érvénytelenségét.
Sok évig a rácsok mögött maradhat az egykori médiamágnás és úszószövetségi elnök, ha nem kegyelmez neki a másodfokú bíróság.
Portik Tamásra életfogytiglani szabadságvesztést, az egykori médiavállalkozóra, Gyárfás Tamásra pedig súlyosabb büntetést kért az ügyészség a Fenyő-gyilkosság perének másodfokú tárgyalásán - erről a Blikk ír. A lap úgy tudja, hogy az ítélet már akár egy hét múlva megszülethet.
Gyárfás Tamás az egy éve kihirdetett első fokú ítéletben hét év fegyházbüntetést kapott, mert a bíró igazoltnak látta, hogy az ő felkérésére gyilkolták meg egykori ellenlábasát, Fenyő Jánost több mint két évtizede. Az egykori Energol-vezér Portik Tamásnak pedig az a köze az ügyhöz, hogy a vád szerint Gyárfás őt kérte fel a gyilkosság végrehajtására.
Az elsőfokú ítéletről korábban lapunk is beszámolt, a cikket itt találod:
címlapi kép: Balogh Zoltán, MTI/MTVA
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








