Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Itt az új mesterterv: a jövőben a nyugdíjmegtakarításokból is lehetne lakást vásárolni, felújítani
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) a belföldi lakossági fogyasztás kiemelt területének tekinti az otthonteremtésre, a lakásfelújításokra fordított értékteremtő fogyasztást. Olyan fogyasztás, melyet évtizedek alatt használunk, miközben az otthonteremtés, a lakásfelújítás egyben vagyoni értékállóságot, értéknövekedést is jelent. A Kormány Gazdasági Kabinetjének erre irányuló javaslata több mint fogyasztásélénkítés, egyszerre szolgálja az otthonteremtést, az energiamegtakarítást és az építésgazdaság munkaellátottságának javítását.
A napokban a Gazdasági Kabinet megvizsgálta a gazdaság újraindításának feltételeit és a kidolgozás alatt lévő újraindítási akciótervet. Az akcióterv lakosságot érintő részeként többek között áttekintette a családi adókedvezmény növelését, a lehetséges lépéseket az otthonteremtés tekintetében.
A kabinet megvizsgálta azt is, hogy a hosszútávú lekötött megtakarításokat miképpen lehetséges opcionálisan, a lakosság döntésének függvényében, adómentesen felhasználni otthonteremtés céljából.
Az ÉVOSZ szorgalmazza, hogy az önkéntes pénztárakban megtakarítók szabad önrendelkezése alapján, adómentesen használhassanak fel pénztári megtakarítást otthonteremtés, lakásfelújítás céljából is.
Az önkéntes nyugdíjpénztári megtakarítások szigorú feltételekhez kötött felhasználhatóságát indokolt újragondolni. A 10 év utáni tőkemegtakarítások lakáscélú felhasználása esetén adókedvezményt kapva elősegítenék a magasabb korosztályú állampolgárok elavult otthonainak megújítását, új otthonokba való költözésének jobb finanszírozhatóságát. Az ÉVOSZ hangsúlyozza, hogy van elegendő hazai gyártású építési termék és kivitelezői kapacitás ahhoz, hogy a lakáscélú, otthonteremtési fogyasztást növekvő mértékben kiszolgálja.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az elavult, felújításra szoruló lakóingatlanok nagy száma a vidéki kistelepülésekre jellemző, ahol ráadásul elöregedő otthontulajdonosok lakják az épületeket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








