Kritériumokat elérő (nagy területen tartósan sűrű) köd elsősorban a Dunántúlon valószínű, ide adtak ki figyelmeztetést.
Kiadták a riasztást: jégesővel, zivatarokkal indít a július, de más veszélyre is figyelni kell ma
Jégeső, viharos széllökések és zivatarok is előfordulhatnak ma, de figyelni kell az extrém erős napsütésre is.
Ma egy hidegfront hatására a napos időszakok mellett többfelé erőteljesebben megnövekszik a felhőzet. Záporok, zivatarok szórványosan, elsősorban a Dunántúlon és északon, északkeleten alakulhatnak ki. Néhol jégesővel, felhőszakadással és viharos széllökéssekkel kísért heves zivatar is előfordulhat - írja előrejelzésében az Időkép.
Többfelé élénk, erős lesz az északnyugatira forduló szél. A legmagasabb hőmérséklet 25 és 35 fok között alakul, nyugaton és északnyugaton mérséklődik a kánikula. Ezzel kapcsolatban azonban szintén riasztás van érvényben: az UV sugárzás szintje ma extrém magas lesz, nagyon megéghetünk, ha sokáig a napon tartózkodunk védelem nélkül.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








