A klímaváltozás hatásai már nem fordíthatók vissza emberi beavatkozással Magyarországon, különösen a Duna-Tisza közén tapasztalható vízhiány esetében - figyelmeztet egy professzor.
Beütött a vízhiány a Pest melletti városban: érik a katasztrófa, sokan fürdeni, mosni se tudnak
Csütörtökön csőtörés történt a Pest vármegyei, Budapesttől mindössze 40 kilométerre fekvő Sülysápon, ám a településen még péntek reggelre sem állt helyre a vízközmű-szolgáltatás.
Csütörtök délután óta szünetel a vízközmű-szolgáltatás a Pest vármegyei Sülysápon – írja a Telex.hu. A lap egy olvasójától úgy tudja, hogy csütörtök délután 16 óra tájékán eltört a főnyomócső, így azóta nincs víz a településen. A Facebookon elérhető bejegyzések alapján a sülysápiak nem csak azt sérelmezik, hogy másfél napja nem jutnak vízhez, hanem azt is, hogy sem a vízművektől, sem a városvezetéstől nem kapnak rendes tájékoztatást azzal kapcsolatban, hogy mikor állhat helyre a szolgáltatás.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








