Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Az ingyenes internetre jogosult Telekom-ügyfelek a cég honlapján, a Flip-ügyfelek a Flip honlapján jelezhetik igényüket a 30 napos ingyenes internet-szolgáltatásra november 18. és 27. között - hívta fel a figyelmet szombati közleményében a Magyar Telekom.
Ezt annak kapcsán tették közzé, hogy Orbán Viktor miniszterelnök aláírta azt a kormányrendeletet, amelynek értelmében ingyen használhatják a vezetékes internetet a digitális oktatásban részt vevők. A közlemény szerint az igénylésnél Telekom ügyfél esetén a számla bal felső részében található MT ügyfélazonosítóra és folyószámlaszámra, Flip ügyfél esetén a számla jobb felső részében található ügyfélazonosítóra és folyószámlaszámra, valamint az oktatási jogviszonyt bizonyító oktatási azonosítóra lesz szükség.
A 30 nap díjmentesség az ügyfelek decemberben kézhez kapott számláján jelenik meg. A 30 napos ingyenességet az integrált csomagot használó ügyfelek is igénybe tudják venni, mert a számlán az 5 százalékos áfa-tartalommal bíró internetszolgáltatás eleve külön tételként jelenik meg - jelezte a Magyar Telekom.
(Címlapkép - MTVA/Bizományosi: Róka László)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








