Az elektromos autók piaca kezd hasonlítani a mobiltelefonok 2010-es évekbeli helyzetére.
Megfordult a trend: nem alábbhagyott, hanem új lendületet kapott a kerékpáros növekedés az iskola- és munkakezdés hónapjában. A kerékpárszámlálók szerint nem kevesebbet, hanem többet kerékpároztak a budapestiek, mint augusztusban.
2019-hez képest április óta tart a növekedés. Szeptemberben a - nyilvánosan elérhető - fővárosi bicikliszámlálók látványos, átlagosan 35 százalékos növekedést mértek az egy évvel korábbihoz képest. Legnagyobb nyertes a Csepelre vezető Weiss Manfréd úti kerékpárút, ahol 59 százalékkal bicikliztek többet a tavaly szeptemberihez képest. A Kerékpárosklub szerint egyre többen ismerik fel, hogy biciklin könnyebben elkerülhető a koronavírus, ami egyébként gyors, olcsó és egészséges közlekedési eszköz, nem rá kell várni, nem ragad be a dugóba és parkolóhelyet sem kell vele keresni.

A Kerékpárosklub reprezentatív kutatása szerint 51-ről 57 százalékpontra nőtt a valamilyen rendszerességgel bicikliző budapestiek száma 2018-hoz képest, amin a vírus mellett az új kerékpársávok is lendíthettek. Felfedezték azt is, hogy ugyanannyi kormánypárti és ellenzéki szavazó biciklizik, a kormánypártiak viszont gyakrabban teszik.
A szervezet szerint ősszel és télen is érdemes biciklin maradni. Esőkabát és sárvédő kell csak ahhoz, hogy rossz időben is kényelmes legyen biciklivel közlekedni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


