Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Jövőre az újépítésű lakások piacán további áremelkedés várható, részben az 5 százalékos áfakulcs kivezetése, továbbá a szűkülő kínálat és az emelkedő építőipari árak miatt - közölte az Otthon Centrum csütörtökön.
Az új lakás vásárlására vonatkozó áfakulcs 2020. január 1-től ismét 27 százalékra emelkedik, ennek hatására az utóbbi időszakban érzékelhetően csökkent az elkezdett lakásépítési projektek száma, az újépítésű lakások száma pedig harmadával esett vissza.
Az Otthon Centrum harmadik negyedéves statisztikái szerint, az új lakások négyzetméterárai egy év alatt több mint 15 százalékkal nőttek és ez a trend alapvetően a jövőben sem fog megváltozni. Megjegyezték, hogy Budapesten az áremelkedés üteme általában lassult, viszont a legfelkapottabb belvárosi (VII., IX.) kerületekben az árszint 5-10 százalékkal tovább nőtt vagy megmaradt a korábbi szinten, például a XI. kerületben.
Arra is felhívták a figyelmet, hogy az év végéig számtalan fejlesztő kínál rendkívüli kedvezményeket azoknak, akik még idén lekötik a lakásukat. Minél nagyobb előrefizetést vállalnak a vevők, annál nagyobb a kedvezmény mértéke, amely lehet 5-10 százalékos, de nem ritka a 15 százalékos árcsökkentés sem. A csökkentés mértékét befolyásolja egyebek mellett a lakás mérete és az is, hogy a fővároson belül melyik kerületben található. Azok számára, akik a következő egy-két évben lakásvásárlást terveznek, érdemes megfontolniuk a fejlesztők kínálta "last minute" kedvezményeket és a hátralévő hetekben lekötni a lakásaikat - olvasható az Otthon Centrum közleményében.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








