Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Történelmi csúcson a kereslet, valamint tranzakciószámban az elmúlt évek legmagasabb februári adatait becsülték az ingatlanpiacon. Az élénk piac az ingatlanárakra is kihatott, Budán már az adásvételek közel 50 százaléka 750 ezer forint feletti négyzetméteráron zajlott- olvasható egy friss elemzésben.
Az ilyenkor szokásosnál jóval magasabb volt a Keresletindex februárban. A közel 100 pontos érték sokéves átlagban is kifejezetten magasnak számít, tavaly például egyetlenegy hónapban sem volt ilyen fokozott az érdeklődés, ami most a szokásos év eleji felfutás mellett a kormányzati intézkedéseknek is köszönhető - olvasható a Duna House Barométer legújabb elemzésében. Az érdeklődés mellett azonban a már megvalósult tranzakciók is erős februáról tanúskodnak, a Duna House számai alapján 2500-zal több ingatlant értékesítettek, mint az év első hónapjában.
A tranzakciós adatok alapján a budai kerületekben 558 ezer forintos négyzetméterárral találkozhattak a vevők a panellakások esetében, míg a használt téglalakásokért már 735 ezer forintot kellett fizetni átlagosan a Duna jobb partján. Ezekkel a négyzetméterárakkal számolva az adásvételek 70 százaléka 40 millió forint feletti ingatlanokat jelentett, amelyek mérete legnagyobb részben 40-80 nm között helyezkedett el.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Buda az árak mellett a népszerűségi listán is előtérbe került. A kerületek rangsorában hosszú hónapok óta második helyen szereplő Zugló hátrébb szorult, és helyét a II. kerület vette át. A lista élén nem történt változás, Angyalföld továbbra is a legkedveltebb a fővárosi kerület. Az ingatlanok értékesítéséhez továbbra is 2-4 hónap szükséges, amely a tavaly februári értékhez képest a legtöbb országrészben egyértelmű csökkenést jelent. A belvárosi tégla ingatlanok eladási folyamata azonban kis mértékben nőtt, itt a rendkívül magas árak jobban elgondolkoztatják a vevőket, mint korábban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








