Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Történelmi csúcson a kereslet, valamint tranzakciószámban az elmúlt évek legmagasabb februári adatait becsülte a Duna House az ingatlanpiacon. Az élénk piac az ingatlanárakra is kihatott, Budán már az adásvételek közel 50 százaléka 750 ezer forint feletti négyzetméteráron zajlott- olvasható a Duna House Barométer legújabb elemzésében.
Az ilyenkor szokásosnál jóval magasabb volt a Keresletindex februárban. A közel 100 pontos érték sokéves átlagban is kifejezetten magasnak számít, tavaly például egyetlenegy hónapban sem volt ilyen fokozott az érdeklődés, ami most a szokásos év eleji felfutás mellett a kormányzati intézkedéseknek is köszönhető. Az érdeklődés mellett azonban a már megvalósult tranzakciók is erős februáról tanúskodnak, a Duna House számai alapján 2500-zal több ingatlant értékesítettek, mint az év első hónapjában.
A tranzakciós adatok alapján a budai kerületekben 558 ezer forintos négyzetméterárral találkozhattak a vevők a panellakások esetében, míg a használt téglalakásokért már 735 ezer forintot kellett fizetni átlagosan a Duna jobb partján. Ezekkel a négyzetméterárakkal számolva az adásvételek 70%-a 40 millió forint feletti ingatlanokat jelentett, amelyek mérete legnagyobb részben 40-80 nm között helyezkedett el.
Buda az árak mellett a népszerűségi listán is előtérbe került. A kerületek rangsorában hosszú hónapok óta második helyen szereplő Zugló hátrébb szorult, és helyét a II. kerület vette át. A lista élén nem történt változás, Angyalföld továbbra is a legkedveltebb a fővárosi kerület. Az ingatlanok értékesítéséhez továbbra is 2-4 hónap szükséges, amely a tavaly februári értékhez képest a legtöbb országrészben egyértelmű csökkenést jelent. A belvárosi tégla ingatlanok eladási folyamata azonban kis mértékben nőtt, itt a rendkívül magas árak jobban elgondolkoztatják a vevőket, mint korábban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban