12 °C Budapest

Megújult az E.ON ügyfél-, és kintlevőség-kezelési rendszere

Pénzcentrum
2013. július 29. 12:34

Mozgalmas júliust tudhat maga mögött az E.ON; az ügyfélkezelési rendszer modernizálása mellett kintlévőség-kezelési etikai irányelveit is frissítette az energiaszolgáltató.

Július 6. és 26. között nagyszabású és összehangolt akció keretében végzett karbantartást és verziófrissítést az E.ON Hungária csoport az ügyfélkezelést támogató informatikai rendszereiben. "Ügyfeleink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy a megfelelő előkészítésnek köszönhetően fennakadásmentesen zajlott, az átmenetileg csökkentett üzemmód, és az előre meghirdetett változásokat türelemmel fogadták a fogyasztók, amiért ezúton is szeretnénk kifejezni köszönetünket" - mondta el Egyházi Nikolett a társaság szóvivője.

Ráadásul a júliusi rendszerfrissítéssel párhuzamosan egyéb változást is beütemezett az energiaszolgáltató. Elkészült és életbe lépett a társaságcsoport kintlévőség-kezelési irányelveinek gyűjteménye, igazodva a törvényi kötelezettségekhez illetve az társaság saját üzleti stratégiájához és társadalmi felelősségvállalási célkitűzéseihez. Az irányelvek négy fő pillére a jogszerűség, az átláthatóság, az egyenlő bánásmód és a tisztességes piaci magatartás. A dokumentáció a jogszabályi keretekkel teljes összhangban részletesen leírja az alkalmazott ügyfélkezelési algoritmust az első telefonos és írásos eljárástól a konkrét jogi lépéseken át az esetleges engedményezési vagy behajtási végkimenetelig. Kiterjed részleteiben a szociális adósságrendezési eljárások feltételeire, a részletfizetési opciók paramétereire, és az előrefizetős mérőórák alkalmazhatóságának körülményeire. Ugyanakkor a dokumentum arról is rendelkezik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak milyen ügyfélkezelési technikákat és viselkedésformákat kell, hogy alkalmazzanak a kintlévőségek kezelése során.

"Napjainkban érezhető, hogy a fogyasztók számára igen komoly terhet jelent fizetési kötelezettségeik teljesítése. Ugyanakkor fontos, hogy az esetleges kintlévőségek közös rendezése etikus, transzparens, konstruktív, és előre rögzített, mindenki számára megismerhető és érthető formában történhessen meg, mindkét fél kölcsönös megelégedésének reményében" - mondta el az irányelvek kapcsán Kiss Attila, az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója.

 

NEKED AJÁNLJUK
NAPTÁR
Tovább
2021. május 18. kedd
Erik, Alexandra
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?