Megújult az E.ON ügyfél-, és kintlevőség-kezelési rendszere

Pénzcentrum
2013. július 29. 12:34

Mozgalmas júliust tudhat maga mögött az E.ON; az ügyfélkezelési rendszer modernizálása mellett kintlévőség-kezelési etikai irányelveit is frissítette az energiaszolgáltató.

Július 6. és 26. között nagyszabású és összehangolt akció keretében végzett karbantartást és verziófrissítést az E.ON Hungária csoport az ügyfélkezelést támogató informatikai rendszereiben. "Ügyfeleink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy a megfelelő előkészítésnek köszönhetően fennakadásmentesen zajlott, az átmenetileg csökkentett üzemmód, és az előre meghirdetett változásokat türelemmel fogadták a fogyasztók, amiért ezúton is szeretnénk kifejezni köszönetünket" - mondta el Egyházi Nikolett a társaság szóvivője.

Ráadásul a júliusi rendszerfrissítéssel párhuzamosan egyéb változást is beütemezett az energiaszolgáltató. Elkészült és életbe lépett a társaságcsoport kintlévőség-kezelési irányelveinek gyűjteménye, igazodva a törvényi kötelezettségekhez illetve az társaság saját üzleti stratégiájához és társadalmi felelősségvállalási célkitűzéseihez. Az irányelvek négy fő pillére a jogszerűség, az átláthatóság, az egyenlő bánásmód és a tisztességes piaci magatartás. A dokumentáció a jogszabályi keretekkel teljes összhangban részletesen leírja az alkalmazott ügyfélkezelési algoritmust az első telefonos és írásos eljárástól a konkrét jogi lépéseken át az esetleges engedményezési vagy behajtási végkimenetelig. Kiterjed részleteiben a szociális adósságrendezési eljárások feltételeire, a részletfizetési opciók paramétereire, és az előrefizetős mérőórák alkalmazhatóságának körülményeire. Ugyanakkor a dokumentum arról is rendelkezik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak milyen ügyfélkezelési technikákat és viselkedésformákat kell, hogy alkalmazzanak a kintlévőségek kezelése során.

"Napjainkban érezhető, hogy a fogyasztók számára igen komoly terhet jelent fizetési kötelezettségeik teljesítése. Ugyanakkor fontos, hogy az esetleges kintlévőségek közös rendezése etikus, transzparens, konstruktív, és előre rögzített, mindenki számára megismerhető és érthető formában történhessen meg, mindkét fél kölcsönös megelégedésének reményében" - mondta el az irányelvek kapcsán Kiss Attila, az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója.

 

NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. december 15. vasárnap
Valér
50. hét
December 15.
Advent (3.)
December 15.
A tea világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. december 14. 19:19
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33