Magyarországon minden nyolcadik ember nem tudja kifűteni otthonát, és nő az élelmiszer-nélkülözés is. Mi áll a válság mögött? A CHART friss adása bemutatja.
Mozgalmas júliust tudhat maga mögött az E.ON; az ügyfélkezelési rendszer modernizálása mellett kintlévőség-kezelési etikai irányelveit is frissítette az energiaszolgáltató.
Július 6. és 26. között nagyszabású és összehangolt akció keretében végzett karbantartást és verziófrissítést az E.ON Hungária csoport az ügyfélkezelést támogató informatikai rendszereiben. "Ügyfeleink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy a megfelelő előkészítésnek köszönhetően fennakadásmentesen zajlott, az átmenetileg csökkentett üzemmód, és az előre meghirdetett változásokat türelemmel fogadták a fogyasztók, amiért ezúton is szeretnénk kifejezni köszönetünket" - mondta el Egyházi Nikolett a társaság szóvivője.
Ráadásul a júliusi rendszerfrissítéssel párhuzamosan egyéb változást is beütemezett az energiaszolgáltató. Elkészült és életbe lépett a társaságcsoport kintlévőség-kezelési irányelveinek gyűjteménye, igazodva a törvényi kötelezettségekhez illetve az társaság saját üzleti stratégiájához és társadalmi felelősségvállalási célkitűzéseihez. Az irányelvek négy fő pillére a jogszerűség, az átláthatóság, az egyenlő bánásmód és a tisztességes piaci magatartás. A dokumentáció a jogszabályi keretekkel teljes összhangban részletesen leírja az alkalmazott ügyfélkezelési algoritmust az első telefonos és írásos eljárástól a konkrét jogi lépéseken át az esetleges engedményezési vagy behajtási végkimenetelig. Kiterjed részleteiben a szociális adósságrendezési eljárások feltételeire, a részletfizetési opciók paramétereire, és az előrefizetős mérőórák alkalmazhatóságának körülményeire. Ugyanakkor a dokumentum arról is rendelkezik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak milyen ügyfélkezelési technikákat és viselkedésformákat kell, hogy alkalmazzanak a kintlévőségek kezelése során.
"Napjainkban érezhető, hogy a fogyasztók számára igen komoly terhet jelent fizetési kötelezettségeik teljesítése. Ugyanakkor fontos, hogy az esetleges kintlévőségek közös rendezése etikus, transzparens, konstruktív, és előre rögzített, mindenki számára megismerhető és érthető formában történhessen meg, mindkét fél kölcsönös megelégedésének reményében" - mondta el az irányelvek kapcsán Kiss Attila, az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








